Szilviék Máltáról és Kovács Zoliék Kecskemétről

2018. december 2 vagy 9. Vasárnap

Itt lesznek: Bakos Zoliék (4-5 fő), Kovács Zoliék (3-4 fő), Szilviék (3 fő), Anyuék (2 fő), mi (3 fő) = 15-17 fő

Leves: gyümölcs leves, Anyu készíti szombaton

1. főétel:

       csülök pékné módra, Anyu süti szombaton

       krumplipüré, én készítem vasárnap

2. főétel:

       bakonyi sertéstarja, én készítem szombaton - 1 kg gomba és 9 szelet tarja kell hozzá, legkésőbb pénteken kell megvenni

       durumtészta kifőzve, én készítem, szombaton - 70-80 dkg lisztből

3. főétel:

        spenótos pite (Szilvinek, mivel vega, de kiderült, hogy a baba miatt mégis eszik húst), ZÉ receptje szerint

sütemény: diós-gesztenyés süti (szombaton)

Savanyúság

italok, üdítő, cyder, sör-bor, rövid ital ?????

pogácsa, én készítem vasárnap (előző este be kell gyúrni a tésztát, de kisütni vasárnap kell)