Kristóf szülinap 2019

Időpont: 2019. 08. 03. Szombat

Ki lesz itt?

Kristóf, Gábor, én, Anyu, Apu, 5

Kati, Konrád, Mariann, Dorka, Tekla 5

Károly, Lili, Fanni, Sári 4

Zsófi, Pali, Mandula, Ada, Lilla 5

Italok: rostos, buborékos, sör

Fagyit is kéne venni, kávé fagyit (saját készítésűt): tejszín és kávé kell hozzá, kis cukorral (szombat) - fagyi volt, kávé nem

Gyümölcs leves: Anyu készíti még pénteken, hidegen hozzuk majd - rengeteg volt, nem sok fogyott, hiányolták a dinnyét

Készítettem egy kisadag Kagyló saganakit, de nem fogyott el, inkább csak Konrád kóstolta meg, pedig finom volt, nem érdemes ilyet készíteni ennek a körnek.

Saláta 1: jégsaláta, paradicsom, paprika, hagyma, uborka, olivabogyó, fetasajt (szombat)

Saláta 2: majonézes kukorica-fehérbab-pirospaprika saláta (szombat) - finom volt, elfogyott

Húsféle: 15 db alsó csirkecomb - én sütöm szombaton (péntek este bekészíteni tepsibe és hűtőbe rakni): ragacsos hús lesz. Hotpan-ben csevapcsicsát sütni szombat délelőtt: előtte héten Anyu készíti össze, lefagyasztva hozza majd szombaton - nem fogyott el az összes hús, másnap még tudtunk ebédelni belőle, de ennyi kelleni fog legközelebb is.

Kenyér (szendvicshez ha kell legyen itthon felvágott, sajt) - 1 kilónál több nem fogyott.

Sütemény:

1. torta Kristófnak: én készítem pénteken: vakondtúrás torta - finom volt, de ennyi embernek 1 torta nem elég, tényleg kell még másik édesség is

2. pogácsa - én sütöm szombaton

3. sütemény: bociszelet - ez sajnos nem készült el, fizikailag nem bírtam