Kristóf szülinap 2017

2017. július 29-én, vasárnap lesz.

Menü:

Nyári töltött káposzta - Anyu főzi pénteken. Több mint 20 gombóc lett, de végül senki sem evett belőle, el kellett osztogatni mindet.

Csevapcsicsa kerek formában kisütve - Anyu összeállítja a kerekeket, én kisütöm vasárnap délelőtt a Hotpan-ben: 8 db-ot sütöttünk ki kerekben, de Anyu készített hosszúkás alakúakat is csevap ízesítéssel, ezzel tele lett sütés közben a hotpan. Ez mind elfogyott.

Csokitorta - Anyu megrendeli az Áfonya cukrászdában

Pogácsa - én sütöm vasárnap délelőtt: fél kiló lisztből készítettem, mind elfogyott, finom volt

Krumplisaláta (majonézes) - szombaton készítem

Zsófiék szombat éjszaka nálunk aludtak, vacsorára főtt sonka volt (Anyu főzte még pénteken), aztán végül vasárnap ebédre sült csirkét ettünk (6 db dupla csirkecombot), hagymás krumplival és ebédre lett elkészítve a zöldlevelecske saláta is. Mind elfogyott:

Zöldlevelecske saláta: zöldsaláta, paradicsom, paprika, lilahagyma, mézes-mustáros mártás, krémfehér sajt - én készítem vasárnap délelőtt

Sör, üdítő, dinnye (1 egész elfogyott), kenyér