Tamásék 2017. 10. 08.

Ha minden jól megy, itt lesznek: Edit mama, Tamás, Erika, Dani, Ági, Peti, Tomi, Anyu, Apu és mi hárman: ez 12 fő

Vasárnapi ebéd:

Leves: marhafarok leves grízgaluskával (szombaton főzi Anyu a levest, vasárnap délelőtt készítem én a grízgaluskát) kell 3 db tojás

Fő fogás:

                         esetleg borított csikecomb vagy valami más? gondoltam erre

Brassói (szombaton készíti Anyu a husit, vasárnap délelőtt sütöm hozzá a krumplit)

Sült csirke tepsiben (ízesítés? vasárnap délelőtt sütöm) ehhez köret: rizs (Anyu vasárnap délelőtt) és párolt birsalma (én vasárnap délelőtt)

Saláta: zöldlevelecske saláta (leveles saláta, uborka, körte, paradicsom, kesudió, gorgonzola sajt, mézes-mustáros öntet

Desszert: csokis keksz, brownie (szombaton én), koris.tejfölös (vasárnap én)

Esetleg kivis-tejfölös, szerdai kipróbálás után.

Leveles tészta pestoval, meg egy kis virslivel.